גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

קידום ממומן בגוגל

אם אתם מחפשים פניות (לידים) מהירים לעסק שלכם, הקידום הממומן בגוגל יענה בצורה טובה למטרה.


למה קידום ממומן טוב?
אם יש לכם מוצר או שירות עונתי, צורך לקדם במהירות אתר חדש, שירות חדש, מוצר חדש, מבצע, הגרלה או כל דבר אחר שהוא תלוי זמן -  קידום ממומן מצוין למטרות אלה.

מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני הוא השפעה של המקדם על התוצאות שגוגל מציג לאורך זמן, ואילו הקידום הממומן הוא הצגת מודעות בתשלום בגוגל. כשהגולש מקליק על המודעה ונכנס לאתר, משלמים לגוגל סכום הנקבע מראש.

קידום ממומן יבוא כהשלמה לקידום האורגני, מבוסס עליו ויהיה חופף לו. חשוב לדעת שקידום ממומן בהחלט לא בא במקום או על חשבון הקידום האורגני.ההבדל העיקרי בין קידום אורגני וממומן הוא, שקידום אורגני מטרתו לבנות מותג חזק לטווח זמן ארוך, בעוד הממומן בא לתת מענה מהיר וממוקד, וברגע שהוא מפסיק השפעתו מפסיקה איתו.

על מה חשוב להקפיד?

מודעות מעוצבות ומושכות ע"י סרטונים ותמונות מרהיבים
טקסט קצר, קולע ומניע לפעולה
טירגוט חד וממוקד לקהל היעד
קידום ביטויי מפתח מובילים בחופף למילות המפתח המקודמות אורגנית.


קידום ממומן דורש השקעה של תכנון מוקפד תוך הכרה במטרות הקמפיין, הכרת קהל היעד, מיקומיו, שטחי הנדל"ן לפרסום וכל הפונקציות הטמונות באפשרות זו. 
שתי צורות התשלום הנפוצות לתשלום הן:  PPC – Pay Per Click תשלום לפי לחיצה,
CPI-  cost per Impression עלות לחשיפה, או CPM - cost per mille  - עלות לאלף חשיפות.

 

מנהל המודעות של גוגל - Adwords

גוגל מסייעת לנו לעשות את שיווק המודעות בצורה טובה ואפקטיבית ע"י יצירת כלי  מנהל המודעות (Adwords), המותאם לצרכי הקידום הממומן ומקל על המלאכה. מערכת הפרסום של גוגל אדוורס מאפשרת לנו להציג מודעות בתשלום בראש עמוד התוצאות (לפני התוצאות האורגניות ובסופן), בשאיפה להיות במקום גבוה בדף התוצאות בדיוק בזמן שהלקוח מחפש את השירות שלך לפני כולם. באמצעות כלי זה אנחנו יכולים להתאים את המודעות עפ"י אין ספור פרמטרים מותאמים, החל מבחירת ביטויים לקידום, חסימת ביטויים, שליטה על קהל היעד, מיקומים גיאוגרפים, מגדר וגיל ועד לשליטה על המחיר לקליק וחשיפת זמני ההופעה של המודעה (ימים ושעות). אם פועלים נכון בבניית המודעות, סביר להניח שתהנו מהצלחה גדולה של הקמפיין, החזר מלא של הוצאות והכנסה מרשימה.

 

קידום ממון בפייסבוק וברשתות חברתיות
בדומה לפרסום בגוגל, לכל רשת חברתית יש את כללי הפרסום הממומן שלה, את הכלי הייחודי לה, מערכת ניתוח התוצאות, המחירון המותאם ואסטרטגיית פרסום המתאימה לקהל היעד אליו היא פונה. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה ב"שיווק ברשתות חברתיות" וב"שיווק בפייסבוק".

 

ניהול קמפיין ממומן
חקר מילות מפתח - בקידום הממומן אנו נעזרים במחקר מילים אותו אנו מבצעים עבור הקידום האורגני. לכל ביטוי המותאם לקמפיין הממומן גוגל מספקת לנו מידע על מחירה כדי שנדע מראש מהן המילים היקרות יותר היקרות פחות.
יד על הדופק - הקמפיין הממומן מחויב במעקב שוטף ותפקוד מהיר ויעיל בעקבות הממצאים תוך כדי תנועה. לא מדובר בהשקעה בה אנחנו שמים כסף והולכים. עלינו לבצע בדיקות יומיומיות על מנת להבטיח את איכות הקמפיין וביצוע שינויים בהתאם, על מנת להוזיל את עלות ההקלקות והעלאת מספר המבקרים במודעות הפרסום ופועלים כהנחייתן.  
כתיבה מקורית ומקצועית – מודעה איכותית ומקצועית נמדדת במינימום מילים ומקסימום מסר המניע לפעולה. הקופירייטרים של כתום דואגים להבליט אותך מעל כולם במקוריות, באיכות ובמקצועיות.
בניית תקציב מותאם ונכון – הכסף שתשקיעו במודעות הקידום הממומן לא עובר דרכנו – הוא עובר ממכם ישירות לגוגל, ואנו משתדלים לבנות לכם קמפיין ממומן מניב בהתאם לתקציב שלכם. תקבלו מקסימום תמורה להוצאה.

האם ניתן לעשות קידום ממומן לבד?

כמובן שיש באפשרותכם לנהל קמפיין ממומן בעצמכם. למדו לעומק את הכלים המגוונים ואת האפשרויות השונות בהם, למדו את שלבי הבנייה של הקמפיין, עשו מחקר ביטויים מושקע, תרגלו היטב את היכולות שלכם לפני שתתחילו להשקיע בכסף, כי טעויות יכולות לגרום לכם להוצאות מיותרות ולא מניבות. השקעתם, למדתם ואתם בטוחים בעצמכם? דאגו לנהל את הקמפיין שלכם במעקב יומיומי על התוצאות, הסיקו מסקנות לייעול הקמפיין ובצעו את השינויים בהתאם. אם אין לכם את הסבלנות, הזמן והיכולת להשקיע בלמידה של הכלים השונים אנו כמובן מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר מאתנו. אנו נבנה וננהל עבורכם את הקמפיין בצורה מקצועית ואיכותית המבטיח מקסום החזר השקעה ותוצאות.
החלטתם להשקיע בקידום ממומן? תנו לעצמכם ליהנות מהיתרונות של שירותי ניהול קמפיין מגורם מקצועי ומוסמך. ניהול מקצועי של כתום יביא תכם לקמפיין ממוקד, חד, מושך, בעל חשיפה גדולה והמרות.

אנו מודעים למקצועיות שלנו ולשביעות רצונם של הלקוחות שלנו.

שנתחיל? צרו איתנו קשר >>