גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

ייעוץ קידום אתרים

חברת כתום נותנת שירותי SEO  לעסקים בארץ ובעולם. בין מאות לקוחותינו ניתן למצוא ארגונים ציבוריים, חברות פרטיות מתחומים שונים, מותגים מוכרים ואתרי מסחר מצליחים, אשר גילו בעזרת שירותי הקידום של כתום את הפוטנציאל הרב הגלום ברשת האינטרנט.  
שירותי ייעוץ קידום אתרים שלנו מתחלקים למספר אפשרויות:


1. שירות ייעוץ קידום אתרים –
שירות זה מהווה שלב ראשון בכל סוגי ההתקשרויות עם כתום, ומתאים גם לבעלי עסקים שיש להם את הזמן ומעוניינים לקדם את אתר העסק לבד. לאלה שחסרים בידע מקצועי רחב, אנו מצמידים מנטור ומעניקים להם שעות הנחייה לקידום האתר.
השירות כולל בדיקות נרחבות של האתר, של התחרות והמתחרים, לאחריהן יקבל הלקוח דו"ח מפורט של כל הממצאים שעלו מהבדיקות וההמלצות לטיפול עצמאי.

הדו"ח יכלול:
מחקר מילות מפתח
מחקר זירת תחרות ומתחרים
בקרת איכות האתר והצפת כשלים לטיפול בתחומי הקוד, המבנה ותוכן האתר.
חיבור האתר לכלי ניתוח חשובים כמו: גוגל אנליטיקס ומנהל האתרים ועוד.


2. שירותי קידום אתרים 

שלב א – פגישת ייעוץ קידום אתרים חינם
כנקודת התחלה טובה וכחלק בלתי נפרד מהשירות שכתום מעניקה לעסקים ולחברות המתעניינים בשירותיה, אנו נוהגים לקיים פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות.
מטרת הפגישה היא להכיר את בית העסק מקרוב, להבין את מהותו ואת הפוטנציאל הטמון בו, ללמוד מבעל העסק על זירת התחרות בתחום והמתחרים של העסק,  לשמוע על המטרות, על היעדים ולתאם ציפיות. 

שלב ב – ניתוח נתונים והגשת הצעת מחיר
לאחר בדיקת האתר והצפת הכשלים הקשורים לאופטימיזציית קוד, מבנה ותוכן, התחרות, המתחרים וכל הנתונים שקבלנו במעמד הפגישה, אנו מגישים הצעת מחיר כתובה המפרטת את מרכיבי הקידום שעלינו להשקיע על מנת להביא את העסק לתוצאות טובות. כמו כן, נפרוש את אפשרויות הקידום השונות של האתר על מנת לעזור לכם לבחור את האפשרויות הנכונות בצורה טובה ויעילה – כולל הסברים.

שלב ג – חתימת הסכם התקשרות עבודה.

השלב העקרי: קידום האתר בגוגל (SEO):

  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר זירה (תחרות + מתחרים)
  • אופטימיזציית אתר ברמת קוד, מבנה ותוכן
  • קידום דפי נחיתה מותאמים לביטויי הקידום הנבחרים בתכנים איכותיים ומגוונים תוך המשך מעקב, ניתוח התוצאות, והתנהלות לאור השינויים והדרישות של גוגל.

 

 שירותי קידום_20190812134807.596.png

 

 מוזמנים לתאם פגישת יעוץ ללא התחייבות ולדעת יותר על מצב האתר שלכם ועל שירות יעוץ קידום אתרים של כתום.

לתיאום ויצירת קשר >>