כיצד מודדים הצלחה בקידום האתר?
1
עלייה במיקומי האתר
הפרמטר עליו יש למקדם האתר את ההשפעה הישירה ביותר. מיקומים גבוהים הכרחיים לצורך חשיפה משמעותית, בין אם במעט ביטויים מבוקשים במיוחד, ובין אם בביטויים רבים אך מבוקשים פחות.
2
גידול בתנועה לאתר
פרמטר עקיף יותר, בו רואים שיפור כתוצאה מהשיפור במיקומי האתר בתוצאות החיפוש. יש לציין שחשוב לוודא שתנועת הגולשים הגדלה לאתר הינה תנועה רלוונטית, איכותית וממוקדת.
3
גידול בכמות הפניות
הפרמטר העקיף ביותר, בו רואים שיפור כתוצאה מהגידול בתנועת הגולשים האיכותית לאתר. במקרים רבים, פרמטר זה הוא החשוב ביותר למותג, שכן לאחריו נשאר שלב אחרון במשפך: להפוך מתעניינים ללקוחות.
לכתום סיפורי הצלחה יוצאי דופן בהם נרשמה עלייה מרשימה בכל הפרמטרים, ואשר עלתה על ציפיות הלקוח, כולל בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל (ארה"ב, אוסטרליה). כאן תמצאו את המובחרים שבהם.
אודיופון
כתיבת תוכן, ניהול תוכן, קידום בגוגל ישראל, שיווק בפייסבוק
עלייה של 159% בתנועת הגולשים לאתר...
אשקלית 268
כתיבת תוכן, קידום בגוגל ישראל
עלייה של 40% בתנועת הגולשים לאתר ועלייה של 78% בפניות הרלוונטיות...
דקל
ניהול תוכן, קידום בגוגל ישראל
עלייה של 585%(!) בתנועת הגולשים לאתר ועלייה של 250%(!) בפניות הרלוונטיות...
עוגן הזהר
כתיבת תוכן, ניהול תוכן, קידום בגוגל ישראל
עלייה של 154%(!) בתנועת הגולשים לאתר ועלייה של 199%(!) בפניות הרלוונטיות...
™PHOENICIA ARMOUR-P
קידום בגוגל בחו"ל
עלייה של 600% בתנועת הגולשים לאתר ועלייה של 800% בפניות הרלוונטיות...
סיפור ההצלחה הבא…
כתיבת תוכן, ניהול תוכן, פרסום בגוגל, קידום בגוגל בחו"ל, קידום בגוגל ישראל, שיווק בפייסבוק
עלייה של ???...